Juldagen

Nu var det över :) Vi hade en underbar kväll hos mor och far. Massa gomat såklart och sedan paket och mera gott helt i sin ordning!
Iår hade vi bara en att köpa till och en att få av, åh jag fick en spark!! Gissa om jag blev överlycklig! Har önskat mej en spark såå länge och nu fick jag en! :) Så idag ska vi ut och köra! Perfekt temp oxå, Alfred får följa med i sparklådan. Han är för övrigt mycket bättre, han HATAR såklart medicinen men den går i i alla fall det mesta. Tur han fick en dunderdos så det gör nog inte så mycket att endel åker ut.
Alfred fick många fina paket!! Tack såå mycket!!



Sen ska jag gratta min underbara vän på 30årsdagen!! Önskar vi kunde vara nere och fira med dej!!
Men jag hoppas jag får en chans sedan i vårvinter att gratta dej lite!
Ha en underbar dag!


Hoppas alla får en härlig juldag!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra med en spark =) Det va en kanon klapp det! Idag är Melvin piggare som tur är. Bara inte febern kommer tillbaka nu när han är ute och busar! Ha en jätte bra juldag =)

2008-12-25 @ 12:31:20
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0