En dag i Strömsund

Idag har vi tagit oss till Strömsund för lite julhandling, bilen full, farmor och Amanda följde med oss. Det blev en massa handlat, har även beställt en ny kökslampa och nya matchande fönsterlampor, äntligen!
Amanda fick nya fina skor, en tidig födelsedagspresent och sedan blev det en full korg på Dollar, med absolut nödvändiga saker alltihopa! :)

Lilleman är mycket piggare idag, jag hostar och snörvlar men det är på bättringsvägen. MEN vi har lyckats med att smitta Andreas så nu är han påväg på ännu en förkylning... Stackarn!

Ikväll kokar Amanda knäck, jag har helgdammsugit och nu ska vi slänga ner oss i soffan, dricka glögg och käka pepparkakor, det är visst Narnia på tvn! Bäddar för en toppenkväll detta!
Hoppas Ni oxå får det!!

Kram  kram 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jo, jag hörde ju att du var borta sist, men du missade nog inget särskilt:) Verkar som det bara blir en pojkgrupp det där förresten:)



Tack så mycket, Alfred är hemskt söt han med...men jag kan inte riktigt bestämma mig för vem han är lik?

2008-12-06 @ 19:55:13
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/nadjaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0