Det hela handlar om min Andreas julklapp

Dagen till ära, för övrigt den dag som man är glad och nöjd över att snart få gå på lång välförtjänt julledighet, så man kan samla krafter för nästa halvår osv. Fick Andreas förutom en fin julkorg även ett papper med uppsägning till den sista januari...

Jäkla jobb, de kunde sagt de nån annan dag! Men, jag vet att vi långt ifrån är ensamma, förstår alla andra nu. Lider med er, jobb är verkligen en stor sak!! Lite mer känns det eftersom jag är mammaledig oxå, det är mycket att fundera över nu!

Men som sagt tur att vi bor där vi bor och inte har så höga utgifter! Så vi reder oss, hoppas bara att jag har mitt jobb kvar, har alltid sagt att vården är man säker i, men även där börjar de bli osäkert, mycket som händer... Jaja, nu ska vi försöka njuta av julen och varandra så får vi ta nya tag nästa år!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men... vilken trevlig julklapp... :( :(

Fy vad okänsligt!! :(

Hoppas det ordnar sig bra för er!

Jag ska hålla alla tummar!

Kram

2008-12-19 @ 22:52:31
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Erika

Shit oxå, vilken jävla julklapp!! Ta hand om er! Kram

2008-12-19 @ 23:14:30
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Kia

Inge kul med sådana besked i juletid...Sköt om er. Kram

2008-12-20 @ 09:54:47
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja de va ju just en bra julklapp dom fick... Inte! De är inte roliga tider just nu. Två st ska få gå från Mikaels jobb oxå! Men han klarar sig iaf! Man kan ju hoppas på att de vänder å att ac cell får in ordrar i januari så dom får behålla jobben! Ha en trevlig helg :-)

2008-12-20 @ 10:27:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vanja.T

Ja det är hemskt...men som sagt lika för många...Det är samma hos oss. Roger jobba sin sista arbetsdag igår,å sj är man mammaledig. Så fett i plånboken - NOT!



KRAM.

2008-12-20 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0