BVC

Var tvungen att åka ner och få lite råd av distriktsköterskan. Inatt har vi varit vakna hela långa natten och ätit och ätit... Så nu blir det matstopp i jul, i alla fall på nätterna. Det känns faktiskt väldigt bra att det är pappas strid att ta, jag ska ligga så långt bort i huset som jag kan. Hoppas att det blir ordning på livet igen nu!
Himla tur pappa har jullov oxå, så han kan inte skylla på jobb, bara att hålla ut, max 3 nätter blev jag lovad :)

Idag är det ett rikigt busväder, det har varit så skönt att ligga inne och vila. Jag är SÅ trött att jag skulle kunna sova i flera dar. Men de går ju inte. Några timmar blev det dock :) Älskar att vara ledig!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0