Annandag jul

Idag har vi tagit en lång och härlig sparktur, min spark är hur bra som helst!! :) Alfred gillar det verkligen! Sedan fick vi gofika hos farmor. Så nu är snart denna dagen gjord! Men jag har besök att se fram emot ikväll oxå, planering av 10års återträff klassfest, galet att det gått så länge, men så kom vi på att nästa år är det dags för Andreas 20års återträff och då kändes det inte allt för gammalt i alla fall ;)

Sedan så kan jag berätta för mina anonyma hundägargrannar att jag skriver här för att det ska läsas av Er, istället för att går runt och knacka dörr i hela byn så skriver jag här.
Ber tusen gånger om ursäkt om min hund flygit på och bitit några av era barn eller er själv? Eller kanske huggit er stackars hund. Men kom då för sjutton in och berätta. För då kommer det inte bli lätt för Baloo kan jag lova!! En sådan hund kan man inte ha!!

Men när du vill att jag ska komma och prata med dej så får du gärna komma och berätta vem du är för annars är det svårt!
LOVAR att ha Baloo kopplad i framtiden!
Men jag kan nästan garantera att Baloo inte hugger någon om han inte blir provocerad först! Han är en busig MEN snäll hund i de flesta lägen, annars skulle jag inte kunna ha honom, för jag måste kunna lita på honom, speciellt när det bor endel barn i byn!
Men kom gärna in på en kaffe/tekopp så kan vi prata! Vi kan säkert komma fram till många bra saker, för det fungerar ju inte bra med hundarna i byn...
För jag måste säga att jag tycker att, kan man inte stå för vad man tycker så kan man vara tyst!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu måste vi snart ut å gå tillsammans! Känns som om det är 100 år sedan minst! Va skönt att läsa att Alfred är piggare, inge kul när dom har ont... Här är pojkarna fortfarande snoriga men det märks att de blir bättre så snart ska vi ut å styra på vägen. Kram!

2008-12-27 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0